پودر عصاره ژل رویال

1,767,000 تومان

پودر
50 گرمی
شناسه محصول: نامعلوم دسته:
19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

پودر عصاره ژل رویال یکی از محصولات مقوی طبیعی است که از کندو زنبورعسل به دست می‌آید. این عصاره حاوی آنتی‌اکسیدان قوی و سرشار از منابع ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی است که مصرف آن به حفظ سلامت پوست و مو و ارتقا سیستم ایمنی کمک می‌کند.

مصرف مناسب این پودر برای بیشتر افراد بی‌خطر است و همانند یک ماده ارزشمند طبیعی عمل می‌کند. خواص جدید و پرکاربرد آن در زمینه‌های مختلف سلامتی و زیبایی نیز ستودنی است.

نحوه فراوری ژل رویال

این عصاره بعد از برداشت از کندوهای عسل به سردخانه انتقال می‌یابد. سپس به کمک دستگاه‌های پیشرفته فریز خشک، منجمد و تبدیل به پودر عصاره ژل رویال می‌شود. این پودر به‌صورت کپسول هم موجود است که نحوه مصرف را برای علاقه‌مندان راحت‌تر می‌کند.

ژل رویال مزه تند، زننده و ترشی دارد و از مایع غلیظ به رنگ سفید یا زرد به دست می‌آید. خیلی‌ها آن را با عسل اشتباه می‌گیرند، اما کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند. این ماده در اصل غذای تمام عمر ملکه مادر است که در برابر گرما بسیار سریع فاسد می‌شود. به همین خاطر، بهتر است داخل یخچال قرار گیرد و خیلی سریع مصرف شود. در صورت ماندگاری زیاد نیز کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهد.

انواع عصاره ژل رویال

عصاره ژل رویال به‌صورت کرم، کپسول و پودر در بازار موجود است که علاقه‌مندان، بیشتر از  حالت پودری آن استفاده می‌کنند. این ژل به حالت معمول در دمای انجماد نگهداری می‌شود و بهتر است در مسافت‌های طولانی جابه‌جا نشود. به همین خاطر، تهیه پودر ژل رویال انتخاب بهتری است.

تبدیل ژل رویال به حالت پودری بدین‌گونه است که آب از آن خارج شده و پس از خشک‌کردن به حالت پودری درمی‌آید. پودر عصاره ژل رویال نگهداری راحت‌تری دارد و خواص آن ماندگارتر است. با تهیه این حالت از ژل راحت‌تر می‌توانید روند بهبود خود را پیش ببرید.

خواص پودر عصاره ژل رویال
پودر عصاره ژل رویال فواید فوق‌العاده‌ای دارد و مطمئناً دانستن آن‌ها برایتان بسیار جذاب خواهد بود:

·         موجب کاهش چربی خون و سطح کلسترول می‌شود.

·         این محصول به تنظیم فشارخون کمک می‌کند.

·         استفاده از آن موجب تنظیم هورمون‌های بدن می‌شود و کاهش سندرم پیش از قاعدگی را به همراه دارد.

·         انتخاب مناسبی برای رشد بهتر کودکان و نوجوانان است و به کیفیت استخوان‌های این رده سنی کمک شایانی می‌کند.

·         از دیگر مزایای پودر می‌توان به بهبود اسپرم و تقویت تخمدان اشاره کرد که تا حدودی بر روند بهبود نازایی و ناباروری مؤثر است.

·         باعث رفع افسردگی و تغییرات خلقی می‌شود.

·         بر افزایش اشتها تأثیر زیادی می‌گذارد و برای بهبود کم‌خونی استفاده می‌شود.

·         در طب سنتی به وفور استفاده می‌شود و در بهتر شدن عوارض و علائم سرطان تأثیرگذار است.

·         برای تقویت سیستم ایمنی بدن و تسریع بخشیدن روند بهبود بیماری‌های سخت پیشنهاد می‌شود.

·         این محصول حتی برای زیبایی پوست و بهبود استقامت بدن انتخاب عالی است و رشد موهای سر را دوچندان می‌کند.

·         این ژل برای رفع اختلالات خواب انتخابی اثربخش است.

·         ازآنجاکه حاوی ویتامین‌ها، اسیدهای چرب، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان است، می‌تواند به بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک کند. مصرف آن عملکرد روده‌ها را تنظیم می‌کند و موجب رفع مشکلات هضمی می‌شود.

نحوه استفاده از پودر عصاره ژل رویال
بهترین شیوه مصرف پودر عصاره ژل رویال، قراردادن آن در دهان و بلعیدن است، زیرا موجب ورود این پودر به جریان خون می‌شود. البته می‌توانید آن را به همراه آب یا نوشیدنی‌های دیگر میل کنید. حتی امکان مخلوط‌کردن پودر با عسل طبیعی نیز وجود دارد. میزان مصرف مناسب این ژل حدود 0.5 الی 1 گرم در روز است و مصرف بیش از حد آن توصیه نمی‌شود.

خوردن این عصاره باارزش و جادویی عوارض خطرناکی ندارد و به حفظ سلامتی بدن کمک می‌کند. حتی در روند بهبود ناراحتی‌های مختلف همانند یک مکمل دارویی عمل می‌نماید. تنها نکته مهم این است که استفاده آن برای کودکان زیر 2 سال توصیه نمی‌شود.

خطرات جانبی مصرف پودر عصاره ژل رویال
شاید شما نیز بپرسید که آیا پودر عصاره ژل رویال خطراتی هم دارد؟ این پودر ممکن است برای افراد دارای حساسیت به محصولات زنبورعسل، گرده گل و… دارای آلرژی باشد. اگر شما هم با این مشکل روبرو هستید، بهتر است از مصرف آن خودداری کنید. برخی خطرات احتمالی ژل رویال به شرح زیر است:

·         بروز واکنش‌های آلرژیک مانند خارش، کهیر، تنگی نفس، تورم صورت، لب‌ها و زبان.

·         اختلالات گوارشی مانند ناراحتی معده و اسهال.

·         تشدید آسم.

·         تداخل با برخی داروهای ضدانعقاد و فشارخون.

·         تحریک پوست.

خرید پودر عصاره ژل رویال
برای خرید پودر عصاره ژل رویال فروشگاه‌های مختلفی وجود دارند. اما بهتر است فروشگاهی را انتخاب کنید که کیفیت محصول را تضمین کند و رضایت مشتریان را اولویت قرار دهد. همچنین قیمت مناسب و منطقی را برای این محصول در نظر بگیرد. علاوه بر این، بعد از خرید این پودر باید در بهترین شرایط، بسته‌بندی شود و باکیفیت عالی در دسترس شما قرار گیرد.

قیمت پودر عصاره ژل رویال زنبورعسل
قیمت پودر عصاره ژل رویال به عوامل مختلف مانند کیفیت، نوع بسته‌بندی، مقدار و برند انتخابی بستگی دارد. بی‌تردید برای تهیه از بهترین برندها باید بهای بیشتری پرداخت کنید. بهترین حالت این است که به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی و تولیدکننده معتبر بروید تا خیالتان هم از بابت قیمت و هم کیفیت آسوده باشد.

فروشگاه اینترنتی معتبر ایران جینسینگ انواع پودر عصاره ژل رویال باکیفیت را در بسته‌بندی استاندارد و با قیمت بسیار مناسب در مقادیر مختلف عرضه می‌نماید. می‌توانید تنها با چند کلیک ساده محصول مورد نیاز خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

پودر

پودر

وزن

50 گرمی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر عصاره ژل رویال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه