پودر عصاره جینسینگ قرمز

377,000 تومان

پودر
50 گرمی
شناسه محصول: نامعلوم دسته: ,
10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال رایگان

بالای 1 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

پودر عصاره جینسینگ قرمز یکی از باارزش‌ترین پودرهای گیاهی دنیا است که از گذشته‌های دور تاکنون، مورد استفاده قرار گرفته. این محصول برای بهبود بسیاری از مشکلات رایج مانند قندخون بالا، استرس، اختلالات جنسی، کمبود انرژی، کلسترول بالا و … پیشنهاد می‌شود و در کشورهای آسیایی همچون کره، ژاپن و چین طرفداران زیادی دارد.

گیاه جینسینگ قرمز بعد از برداشت و قبل از خشک‌شدن پخته می‌شود. به دلیل بخار وارد شده بر آن، رنگ آن به قرمز متمایل است. ترکیبات مؤثر این ماده باارزش نظر خیلی‌ها را به خودش جلب کرده و به دلیل نداشتن افزودنی و مواد نگهدارنده ضرری برای سلامتی بدن ندارد.

آشنایی بیشتر با پودر عصاره جینسینگ قرمز
این عصاره به‌صورت پودر از گیاه جینسینگ قرمز کره‌ای به دست می‌آید که در آسیا رشد می‌کند. خیلی‌ها آن را با جینسینگ سیبری و آمریکایی اشتباه می‌گیرند، درحالی‌که تفاوت زیادی با یکدیگر دارند و هر کدام برای کاربردهای متنوع استفاده می‌شود. خواص بی‌نظیر این پودر، آن را به یک مکمل تقویتی تبدیل کرده است و به‌خاطر زمان طولانی کاشت تا برداشت، ارزش بالایی دارد.

فواید چشمگیر پودر عصاره جینسینگ قرمز
·         رفع اختلال نعوظ: برخی از آقایان با افزایش سن دچار مشکل نعوظ می‌شوند. این اختلال روی عملکرد جنسی آن‌ها تأثیر زیادی دارد و عدم رفع آن، موجب بروز مشکلات متعدد در رابطه جنسی می‌شود. مصرف این مکمل می‌تواند همراه با سایر داروها، اثربخشی فوق‌العاده‌ای داشته باشد و منجر به بهبود عملکرد جنسی شود.

·         بهبود افسردگی و اضطراب‌ها: این عصاره گیاهی همانند مکمل‌های انرژی‌زا عمل می‌کند و بر حفظ سلامت بدن و فعالیت‌های حیاتی بسیار مؤثر است. بر اساس مشاهدات، اثرات خستگی و ضعف ذهنی و جسمی را برطرف می‌کند و به‌مرورزمان سلامتی عمومی بدن را بهبود می‌بخشد. همچنین موجب کاهش استرس و تنش‌های روزانه می‌شود و حتی برای عملکرد مؤثر مغز در افراد بزرگسال مفید است.

·         کاهش فشار و کلسترول خون: کاهش کلسترول از دیگر مزایای پودر عصاره جینسینگ قرمز است که به‌ سلامتی قلب کمک بزرگی می‌کند و باعث مهارکردن پلاکت‌های خونی می‌شود. در واقع مصرف آن گردش خون در بدن را افزایش می‌دهد و به دلیل داشتن درصد بالای آنتی‌اکسیدان، موجب بهبود عملکرد قلب می‌شود.

آیا مصرف پودر عصاره جینسینگ قرمز عوارض دارد؟
اگر قرار است برای مدت کوتاهی از آن استفاده کنید، هیچ مشکلی اتفاق نمی‌افتد. اما مصرف طولانی‌مدت آن ممکن است دارای عوارض جانبی مانند اختلالات خواب شود. دیگر عوارض این عصاره به شرح زیر است:

·         سردرد

·         جوش

·         سرگیجه

·         اسهال

·         افزایش ضربان قلب

·         افزایش فشارخون

چگونه از پودر عصاره جینسینگ قرمز استفاده کنیم؟
برای مصرف این عصاره می‌توانید آن را هم به‌صورت پودر و هم به‌صورت کپسول تهیه کنید. مصرف آن به‌صورت روزانه هیچ مانعی ندارد و موجب بروز حساسیت نمی‌شود. اما اگر دچار بیماری خاص هستید و داروهای خاص مانند داروهای مخصوص افراد دیابتی مصرف می‌کنید، برای میل‌کردن این عصاره حتماً با پزشک خود مشورت نمایید.

بهترین میزان مناسب مصرف عصاره، یک قاشق چایخوری در هر وعده‌غذایی است. همچنین می‌توانید یک گرم از آن را درون یک فنجان آب ولرم بریزید و میل کنید. اگر فعالیت جسمی و جنسی خوبی را تجربه می‌کنید، مصرف آن در دو وعده نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما دقت داشته باشید قبل و بعد از مصرف بهتر است از نوشیدن چای خودداری کنید.

قیمت پودر عصاره جینسینگ قرمز
قیمت پودر عصاره جینسینگ قرمز به عوامل مختلف مانند کیفیت، اصل بودن، اثربخشی، وزن و بسته‌بندی محصول بستگی دارد. باتوجه‌به این که محبوبیت این گیاه میان مصرف‌کنندگان بسیار زیاد است، باید نهایت دقت را هنگام خرید داشته باشید و مناسب‌ترین دوز مصرفی را بر اساس نیازتان تهیه کنید.

درحال‌حاضر و باتوجه به نوسانات قیمت دلار، ممکن است با انواع محصولات غیراصل و تقلبی در بازار مواجه شوید که قیمت پایینی دارند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید تحقیق لازم را درباره مرکز فروش این گیاهان معجزه‌آسا انجام دهید و خرید مطمئنی داشته باشید.

خرید پودر عصاره جینسینگ قرمز
یکی از سؤالات رایج میان طرف‌داران این عصاره اثربخش این است که از کجا آن را تهیه کنیم؟ فروشگاه‌های متعددی در حال فروش این محصول هستند، اما تنها فروشگاهی مورداعتماد است که این فرآورده را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت ارائه دهد. همچنین نظرات مخاطبین را اولویت کاری خود بدانید.

فروشگاه اینترنتی معتبر ایران جینسینگ با سالها تجربه در زمینه واردات و فروش جینسینگ اصل و باکیفیت، توانسته است پودر عصاره جینسینگ قرمز و سایر محصولات جینسینگ را باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه نماید. تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر خود را درب منزل یا محل کار دریافت نمایید.

پودر

پودر

وزن

50 گرمی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پودر عصاره جینسینگ قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه